" The Thing that matters most is how well you walk Through The Fire...!!! "

" There are those free souls, you see, and you know it 'cause when you are around them you feel really really good!..."

" I feel pity for the people that never go crazy. How miserable and limited lives they live! "

                                                                                   Charles Bukowski 



 Δευτέρα, 2 Απριλίου, 2018 ( Απόσπασμα Ημερολογίου )


...Για μένα ένα μόνο ξέρω. Δεν πουλήθηκα. Μπήκα σε πλειστηριασμό και μου προσφέρθηκαν πολλά αλλά γλίτωσα. Αυτό που ξέρω είναι πώς να προστατεύω την ψυχή. Την ουσία. Τίποτ' άλλο. Δε βρήκα ακόμα τους πρίγκιπες. Ούτε εκείνοι με βρήκαν. Συνεχίζω τη γυμναστική και το χορό. Οι δυνάμεις μέσα μου έχουν σωπάσει. Ίσως καθαρίζω οριστικά. Όλα όσα βίωσα έχουν γειωθεί. Ακόμα και τα πιο απίστευτα τα θεωρώ φυσιολογικά. Πώς όλα μπορούν να συμβούν, πως είμαι έτοιμη για όλα, πως αυτό που έψαχνα πάντα δεν έχει αρχή ούτε τέλος αλλά υφίσταται. Είναι τόσο φανερό και απλό και πολύ πιο αληθινό απ'αυτόν τον κατασκευασμένο κόσμο. Είμαι στο δωματιάκι των εφηβικών μου ονείρων, είμαι ακόμα έφηβη ψυχή, μυαλό και σώμα, κοιτάζω ένα κομμάτι ουρανό μέσα απ'τις πολυκατοικίες, ονειρεύομαι... Δεν βαδίζω πια στο μονοπάτι, ε ί μ α ι το μονοπάτι. Κ' όποτε θέλω πηγαίνω στον ουρανό και όποτε μου κάνει κέφι ξαπλώνω στη γη και περιμένω...Είμαι  master της υπομονής. Δε σηκώνω πια το τηλέφωνο σε παλιούς φίλους ή εραστές που δεν υπήρξαν φίλοι ή εραστές. Είμαι ήσυχη μέσα στη μοναξιά μου. Είναι συνειδητή μοναξιά. Σκληρή πολλές φορές. Αλλά όχι ανεπιθύμητη. Δίνομαι μόνο σε α ν θ ρ ώ π ο υ ς. Αλλά τους συναντώ σπάνια. Άνθρωπος δε γεννιέσαι, γίνεσαι. Η καρδιά μου σωπαίνει μέσα στην καρδιά της Άνοιξης.
                                                                                                              
                                                                                                          Άλκηστη

  ' Δε βρίσκουμε τον εαυτό μας, τον δημιουργούμε '

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Α ν α μ ο ν ή ~ L o n g i n g